Klubbtävlingar

EFTERLYSNING

Vi har fått in allt för få bilder till ÖRESUNDSKRAFTS ALMANACKA 2025 med deadline 1 augusti! En del har lämnat in stående bilder (måste vara liggande) och vissa saknar helt anknytning till Helsingborg och nordvästskåne!

Varje medlem får lämna in 12 bilder, en för varje månad. Bilden får med fördel vara präglad av igenkänning med lokal förankring. Det behöver inte vara helt nya bilder!

Vi gör det nu enklare att lämna in 12 bilder, det räcker att ni anger månad och fotografens namn!

Se tävlingsregler

Uppdraget ger oss ett välbehövligt tillskott i klubbkassan samtidigt som vi får marknadsföra klubben på ett uppslag i almanackan i syfte värva nya medlemmar. Om vi tillsammans kan göra ett bra arbete har vi dessutom en option på ytterligare 2 år. Så börja redan nu att fota för 2026 års almanacka men först skicka in bilder till 2025 före 1 augusti till Dropbox

Tävlingar film

STATUTER FÖR VÅR SOMMARFILMTÄVLING Här