Bli medlem i fotoklubben!

Välkommen till Helsingborgs fotoklubb!

Vi är samlingspunkten för fotointresserade i Helsingborg, men samtidigt amatörer som fotograferar för att det är så kul. De flesta är lite lagom kunniga men några är nybörjare och några har blivit ganska duktiga, åtminstone inom någon del av fotohobbyn. Vi har möten varje tisdag och du som ännu inte kommit dig för eller du som redan är medlem, men slumrat till lite, kika på programmet.

Kom och se hur det fungerar i verkligheten, och du, vi har kaffe och kakor också. Väl mött, varje tisdag! Adressen ser du här

Vill du bli medlem i Helsingborgs fotoklubb!

Du är varmt välkommen till oss. Kom till fotoklubben, vi finns på plats så gott som varje Tisdag 19.00. Kolla i programmet så ser du om vi finns på plats.

Medlemsavgift 300:- per termin, 150:- för heltids studerande.

Maila kassör Bertil Ericsson med ditt namn adress, telefonnummer om du vill bli medlem. Medlemsskap går även att ordna på Tisdagsträffarna.

Eller ring Bertil Ericsson Tel: 042-204621 eller 0739-954010.

Fotoklubben på Facebook

Studiogruppen